Kalender:

Po letih:

ZAČETEK SKAVTSKEGA LETA

Na sobotno jutro 11. oktobra 2014 smo se v Soči zbrali skavti stega Bovec 1. Pričeli smo z dvigom zastave ter petjem slovenske in skavtske himne. Ker smo skavti delavni in varčni,kot pravi 9. skavtski zakon, smo dopoldne izkoristili za služenje oziroma dobra dela. Očistili smo dele doma Karitas, okolico stavbe, pokosili travo, pospravili dvorišče in očistili zid, ki ga obdaja. Delo je potekalo organizirano, na koncu pa smo bili na opravljeno prav ponosni, saj je bila razlika med prej in potem več kot očitna. Po delu se je dobro prileglo odlično kosilo, ki so ga nam pripravili odrasli skavti, ki nam po kratkem, a zelo aktivnem letu obstoja že veliko pomagajo. Popoldne smo preživeli po vejah z zelo različnim programom. Od veščin, pogovorov, roverčka in plezanja pa do načrtovanja in izzivov. Tako je četa uživala na soncu in tekmovalnosti, klan je pridno načrtoval nove poti, noviciat pa prestal prvo srečanje in težke izzive sprejema. Po večerji so sledili slovesni prehodi med vejami. V soju bakel smo odšli na travnik nad Sočo in v tišini pričakali pisk piščalke, ki je naznanila slovesni kvadrat in s tem slovesne prehode med vejami. Med voditelje so prestopili trije klanovci, v klan je prestopil eden, v novonastali noviciat pa je prestopilo kar 10 skavtov iz čete. Steg Bovec 1 je tako dobil močan klan in močno vejo voditeljev, na kar smo še posebej ponosni, saj je to dobra garancija za delo stega in njegovo prihodnost. Sledil je zabavni večer, molitev in pesem Angelček, po katerem smo vsi sladko zaspali. No, ne prav vsi, saj je bilo po sobah živahno še dolgo v noč. Naslednji dan smo se zbudili v sončno nedeljo in po kratki jutranji telovadbi ter zajtrku je sledilo pospravljanje. Ko je bil dom po dobri uri čist in nahrbtniki pospravljeni, nas je na travniku pred šolo čakala manjša igra, pri kateri smo vezali, se učili zaupati in se preizkušali v natančnosti. Sledila je sveta maša, pri kateri smo sodelovanje pripravili voditelji in tako tudi na simboličen način začeli skavtsko leto. Po maši smo se posladkali s pecivom, ki so ga spekli pridni starši. Zanje smo zatem organizirali sestanek, na katerem so bili predstavljeni delovaje in cilji ZSKSS ter našega stega. Vikend nam bo ostal v lepem spominu, prav tako pa vsi nestrpno pričakujemo zimovanje, kjer se bomo zopet srečali, se skupaj smejali in imeli fajn. Odgovorni orel, Blaž Uršič
Preberi članek

Prvo srečanje čete

Ob 9:00 smo se zbrali v Bovcu pred skavtsko sobo. Vzeli smo stvari, ki smo jih potrebovali na srečanju in odšli na šolsko igrišče. Tam so se razdelili v skupine. Skupine smo tekmovale med seboj v različnih veščinah in igricah. Na koncu so voditelji skupini, ki je bila najuspešnejša dala bonbone. Popili smo topel čaj, odigrali košarko in pospravili za seboj. Vrnili smo se pred skavtsko sobo, kjer smo končali srečanje. Pred odhodom domov smo si pravično razdelili bonbone in ˝narabutali˝ župnikovo grozdje. Po triurnem srečanju smo odšli domov.

VIKEND NOVICIATA

V soboto, 25.10.2014, je noviciat krenil na družabni vikend na Starijski vrh nad Kobaridom. Po vožnji v utesnjenem terencu je sledil krajši del poti do koče, Ovčarskega stanu. Kratka malica, urejanje nahrbtnikov in prečesavanje terena planine, nato pa sproščen pohod na Stol. Verjetno smo imeli enega najlepših vikendov po deževnem poletju. Razgled je bil odličen in ostro oko je lahko v daljavi zaslutilo morje. Po sproščenem sprehodu do planine Božca smo poskusili s kuhanjem kosila, kar pa nam ni ravno uspelo. Malo sitni in lačni smo nadaljevali na vrh Stola, kjer pa je bilo vse poplačano z lepoto naših gora. Od Muzcev, do Kanina, Krna, Matajurja in doline, ki je ležala pod nami. V kočo smo se vrnili ravno, ko se je dobro spustila noč. Fantje smo zakurili peč, medtem ko je ženski del ekipe spekel palačinke. Sledilo je sproščeno druženje v dobri družbi. Zaradi menjave ure smo se dobro naspali, zjutraj pa smo prešpricali še jutranjo telovadbo. Po hitrem pospravljanju koče je sledil spust v dolino in za konec je sledila še Sveta maša v Kobaridu. Vikend smo preživeli v sproščenem vzdušju in odličnemu razgledu, vse pa kar kliče po ponovitvi. Blaž Uršič, Odgovorni Orel
Preberi članek

Jakec 2014

Tretji vikend v oktobru (18.-19.) smo se bovški skavti odpravili na orientacijsko tekmovanje Jakec v Logatec. V soboto so se naši izvidniki in vodnice po katehezi in odpisanih testih odpravili na progo Jakec in s kar nekaj napora le našli nekaj točk. Popoldne smo teste odpisali še klanovci in se zvečer podali na pot kategorije Jakec^2. Pomagali smo si z zemljevidom, na katerem ni bilo na novo vrisanih poti, ki so posledica žledoloma, in tako smo res videli, da drži letošnje geslo Jakca: "Točka ne pride sama od sebe". Vendar smo na koncu le našli polovico točk. V nedeljo smo Jakca zaključili s sveto mašo in podelitvijo nagrad. Da naš steg ni ostal brez uvrstitve na zmagovalni oder, pa je poskrbel naš stegovodja. S svojo ekipo se je uvrstil na drugo mesto v kategoriji Jakec^2. Zdaj pa verjetno res že dobro poznamo logaške gozdove tako podnevi kot tudi ponoči.