Kalender:

Po letih:

Sankanje na Mangrtu

Bovški skavti smo se tokrat podali sankat na Mangart. Vreme je bilo kot nalašč, zato se je naša vesela druščina zbrala ob 10. pri odcepu za Mangrt. Takoj, ko smo se vsi zbrali so že začele leteti voditeljem mimo glave kepe, zato so jo le ti hitro mahnili proti vrhu. Po približno enourni hoji smo prišli do vrha proge. Tam smo se posedli prosili Boga, da pridemo vsi celi na konec proge in se pognali po Mangartski cesti. Prvič smo se spustili samo do pol in hitro odhiteli nazaj proti vrhu. Na vrhu pa smo se odločili, da se bomo drugič spustili do konca proge. Vmes smo se še malce ustavili, da smo se še malo nakepali nato pa je sledil še spust do konca. Tam je seveda spet sledilo kepanje zatem smo naredili še piramido se poslovili in se veseli in celi odpravili domov.
Preberi članek

Oprimkanje 2009

Letos smo se Bovški skavti končno malce bolj množično odločili preizkusiti naše plezalske sposobnosti na tradicionalnem tekmovanju skavtinj in skavtov v športnem plezanju. Letos smo imeli kar 2 tekmovalni skupini. V prvi IV skupini, ki smo se imenovali Srečno Kekec smo bili jaz, Eva in pa še Andraž Černivšek, sicer skavt iz stega Mozirje 1. V drugi PP skupini z imenom Troutln pa so bili Jakob, Matej in Tanja. Ker poteka tekmovanje v Šenčurju pri Kranju smo morali Bovčani spet vstati v zgodnjih jutranjih urah. Držali smo pesti, da bo cesta čez Predel dobra in na srečo smo celi in zdravi ob 8. prišli v Šenčur. Ob 8.30 so se vse skupine zbrale in začelo se je ogrevanje, ki ga je vodila legendarna Maja Vidmar. Po ogrevanju pa so je začelo tekmovanje trojic, ki je bilo hkrati tudi kvalifikacija za finale. Skupina Srečno Kekec smo si v tekmovanju trojic priborili odlično prvo mesto. Skupina PP pa prav tako dobro šesto mesto. Nato so sledile razne delavnice, kjer smo izvedeli veliko zanimivega o športnem plezanju. Nato je sledilo predavanje Martine Čufar in njenem plezanju v Ameriki. Zatem pa je sledilo tekmovanje posameznikov, kjer se je posebno izkazala Eva, ki si je priborila 2. mesto v kategoriji profiji. Matej si je v kategoriji zagnanci priboril 6. mesto, jaz 7. mesto, Tanja 8. mesto in Jakob 15. mesto. Ker se nam je malce mudilo smo počakali samo še podelitev nagrad in odšli domov. Naslednje leto se bomo zagotovo vrnili v še večjem številu, saj smo se tega dne zelo zabavali, hkrati pa smo izvedeli še veliko zanimivih reči.

Dan Zemlje 2009

Na deževno soboto, 18. aprila smo imeli bovški skavti čistilno akcijo ob Dnevu zemlje. Ob 8h smo se v velikem številu zbrali pred bovško čistilno napravo, kjer nam je prijazen uslužbenec povedal nekaj besed o njej in pokazal kako deluje. Potem smo se odpravili pred gasilni dom, kjer smo prejeli vrečke. Razdelili smo se v dve skupini ter pričeli s čiščenjem Gereš potoka. Gereš potok je najbolj onesnažen del Bovca, zato smo imeli veliko dela. Ob njem leži tudi precej starega železa, s katerim smo imeli največ težav. Napolnili smo veliko vreč, zato smo bili na koncu vsi zelo utrujeni. Na srečo so nam člani turističnega društva Bovec prinesli nekaj hrane in pijače. Po malici smo se veseli odpravili domov.
Preberi članek

Obljube 2009

Leto se je obrnilo in spet je prišel čas, da najbolj zvest skavti, ki so se skozi celo leto trudili in nabrali zadosti skavtskega znanja obljubili, da si bodo z božjo pomočjo prizadevali vestno služiti bogu in domovini, pomagati svojemu bližnjemu in izpolnjevati skavtske zakone. Zbrali smo se v petek 8. 5. ob 17.00 pred skavtsko sobo, kjer nas je nagovoril naš duhovni asistent Boštjan Toplikar, nato smo se razdelili v skupine in se odpravili proti trdnjavi nad Maljnikom. Po poti pa smo si nabrali nekaj netiva za kurjenje ognja. Ko smo prispeli smo si malce odpočili nato pa smo se razdelili dela, ki jih je bilo potrebno še postoriti. Novinci so si spletli obročke za na rutko, nekateri smo pripravljali ogenj, drugi so pripravljali twist (skavtski kruh) spet drugi pa so pripravili prenočišča v trdnjavi. Ko smo postorili vsa dela smo se posedli za ogenj in kaj kmalu je zadišalo po hrenovkah, twistu in ostalih dobrotah, ki smo jih pripravili. Sledil je zabavni večer, kjer smo si malce privoščili naše novince, nato smo zapeli še nekaj pesmic, zmolili večerno molitev in odšli spat. Nekateri so spali v trdnjavi, tisti, ki je hotel pa je lahko spal v hotelu z milijon zvezdami. Zbudili smo se ob 7.00 sledila je jutranja telovadba in zatem zajtrk. Zatem smo naše novince preizkusili v nekaterih skavtskih veščinah, po tem pa je sledila priprava na sv. mašo, priprava oltarja in kosila. Ura je odbila 14.00 in sledila je generalka za sv. mašo. Zatem pa se je začela sv maša. Letos smo obljubili samo Medeja, Tomaž in Manca tako upamo, da bo naslednje leto stanje kaj izboljšalo. Po sv. maši smo pospravili taborni prostor, letos pa smo se še posebej potrudili, saj smo prespali v Triglavskem narodnem parku. Po maši smo se še posladkali z dobrotami, ki so jih pripravili starši in odšli domov.